Co to jest MaxieDisc®

MaxieDISC® to nowocześnie zaprojektowany, polski SYSTEM oparty o model DISC służący osiąganiu lepszych efektów w relacjach z ludźmi, lepszych efektów w biznesie i rekrutacji.

Model DISC zakłada, że istnieją 4 główne style zachowań ludzi (często oznaczane też kolorami), które można zmierzyć i zbadać. Każdy z nas ma dostęp i używa w swoim życiu najczęściej 2 lub 3 stylów DISC w różnym stopniu. Jako ludzie jesteśmy elastyczni i w różnych sytuacjach możemy sięgać po zasoby dostępnego nam stylu zachowania. Jednocześnie często mamy swój preferowany (przeważający) styl zachowania i reagowania w określonych sytuacjach. Znając swój styl zachowania i wiedząc jak to działa (rozpoznając style innych ludzi), można znacząco usprawnić swoją komunikację, zwiększyć efektywność i poprawić relacje.

Co zawiera system MaxieDisc®


– diagnozę stylów zachowań – przy pomocy indywidualnego testu DISC online, opisanych w formie raportu stylów zachowań MaxieDISC®


– 1 h sesji objaśniającej wyniki raportu (online, telefonicznie lub podczas spotkania).

4 Główne Style Zachowań MaxieDisc®

DOMINUJĄCY
„Ja znam drogę!”

Osoba o profilu D jest zorientowana na wynik i pewny siebie. Preferuje kompleksowy ogląd spraw niż analizę szczegółów. Chętnie podejmuje wyzwania, dąży do celu, lubi rywalizację i konkurencję. Sprawia wrażenie osoby będącej w wiecznym pośpiechu i wiecznie zajętej.

INSPIRUJĄCY
„Zróbmy to razem! Będzie fajnie?”

Osoba o profilu I to osoba okazująca entuzjazm i optymizm. Lubi inspirować i współpracować. Zorientowana na relacje z ludźmi i otwarta. Kreatywna i wywierająca wpływ. Dba o dobrą atmosferę. Zadowolona z życia i z siebie, kipi energią. Ma mnóstwo pomysłów i czasem trudno nadążyć za jej kreatywnością.

STABILNY
„Najpierw zaplanujmy”

 Osoba o profilu S to prawdziwa siła spokoju. Stabilna, niezawodna, skupiona na innych. Uważna, kulturalna, uprzejma, potrafiąca aktywnie słuchać. Rozumiejąca i empatyczna. 

SUMIENNY
„Zróbmy to dokładnie”

Osoba o profilu C referuje ścisłą zgodność działania z instrukcjami i przepisami. Kładzie nacisk na jakość i dokładność, wiedzę i kompetencje. Dąży do perfekcji, lubi analizować szczegóły. Postrzega świat przez pryzmat logiczny. Szuka przyczyny i skutku. 

Korzyści z zastosowania Modelu DISC

  • Zwiększ sprzedaż – dzięki poznaniu swojego stylu oraz rozpoznawaniu stylów zachowania klienta handlowcy zwiększają sprzedaż.
  • Usprawnianie zarządzania – zwiększanie efektywności zespołów następuje dzięki poprawie komunikacji i dopasowaniu zadań do stylów zachowań.
  • Poprawa relacji – w firmie czy w rodzinie. Dzięki modelowi MaxieDISC® można polepszać komunikację i relacje.
  • Mierzalne i dokładne wyniki – trafność opisu wg. modelu to 96% według respondentów. Pozwalają one na ustalenie dokładnej metodologii pracy.

Po więcej informacji na temat powyższych stylów zachowań zapraszam Cię do kontaktu